catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tjosan då

Publicerad 2012-05-07 14:38:27 i Allmänt,

Då var man på hemmaplan sen lördagskväll. Var kaos att komma hem,såg fram emot att sätta sig ner i soffan för att varva ner till lite tv,men så här såg det ut...



Så det blev att gå till sängs nästan på en gång. Var hemma rätt sent så de funkade. Nästa dag tog jag tag i röran,bort med all plast o sen dammsuga. Torktiden kan vara upp till 6 veckor o jag vill kunna vara hemma i så fint som möjligt här hemma annars blir jag stressad. hehee.

Men de kommer fint sen.
Här hemma har snön smält bort riktigt bra. Härligt. Vädret är underbart idag. Strålande sol.

Utlandet har varit så underbart. Varmt. Man har inte orkar pressa o sola,blitt mkt skugga o inte många timmar i solen,så så brun är man inte men man ser defenitivt inte blek ut.
Men vi har haft det toppen i alla fall. Kunde inte haft det bättre.
Här har ni lite bilder







Nu hemma i verkligheten o vanliga vardagar. Har mkt denna vecka och på onsdag är det reumatalog igen. Pjuh
Imorron en besök till jobbet o prata lite framtid.

Nu ska jag iväg till en vän o surra lite granna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela