catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag

Publicerad 2012-05-08 15:47:20 i Allmänt,

har varit rätt fullt upp. Iväg på jobbet kl.10,sen for jag till Nova och fick mig en tid för ett nytt träningsprogram,duktig Catte :) och efter det drog jag och tvättade min bil. Det behövdes. Måste ta den invändigt också,kanske på torsdag.

Nu kokar potatisen som ska bli mos till torsken jag gjorde igår.
Sen in med barnet på fotbollsträning.

Imorron reumatalogen
Torsdag eller fredag till jobbet igen. Ja nog får jag mina veckor att gå jag med :)

Gumman sitter och pysslar med en kompis,hon är en riktig pysselmajja. Och påhittig. Som bara det när dom hade matteläxa hem att ta bilder på olika geometriska figurer. Kvadrater,rektanglar osv osv

Kolla hur otrolig hon var med det
Mattan hade ju givetvis kvadrater :)

 

Handduken som hängde på tork hade ju 2 figurer,kvadrater och rektanglar :)



Och denna var fasen bäst,här har ni 3 i 1. Kvadrat,rektanglar och cirklar :)



Sen ropar hon att hon hittat en pentagon....en femhörning alltså. Detta blombladet hahaha



Jag är som stolt över hennes tänk. Och hon är himla duktig.

Vi har underbart väder här hemma. Strålande sol o bara få snöhögar kvar nu. Börja fixa på gården snart då.
Åt veckan ska jag igång med träningen igen o bättre matvanor än vad man haft på utlandet :) ska bli skönt. Tar det i lugn takt både med motion o mat. Det får ta tid. Och man måste inte träna gym varje dag,jag har som mål att gå på gym 2 ggr i veckan. Går jag mer är det ett plus. Och jag ska ut och promma så ofta jag kan. Det är ett måste. Man har den tiden att promma i alla fall och det gör gott för kropp och själ :)

VÄntar på en del svar från läkare men ska ringa samtal nån dag.

Nu ska jag gå å kolla om jag kan fixa moset

Go och gla kexchokla ! Hepp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela