catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Strålande sol

Publicerad 2012-05-13 17:24:30 i Allmänt,

har det varit hela dagen. Blåsigt är det men solen gör en på bra humör :)
Jag har i alla fall dammsugit hela huset idag och sen dammtorkade jag alla rum,eller njaaa dammtorkade o dammtorkade,jag gjorde det med dammsugaren med dammsugarborsten,hmmm,jag brukar inte göra det,jag brukar alltid torka med ajaxvatten för de doftar så underbart gott då o känns så rent,men idag tog jag mitt förnuft till fånga o hjälpte kroppen med att vara lat :) har så jäääävla ont så ojojoj...jaja,känns bra att ha gått igenom huset i alla fall.

Blir att storstäda när byggkaoset är klart här i alla fall

Katterna har varit ute både igår och idag,givetvis i koppel för dom är innekatter :)
Kastrerade båda 2. Dom är så lugna o gosiga.
Dom är rätt nöjda av att vara ute i koppel. Blir rätt trötta sen när dom kommer in. Nöjda kissar. Vi har så fina kissar vi :)

Ikväll ska vi glo på en nån film. Om jag orkar,jag somnade ju innan 22 igår...
Nu börjar jag längta efter denna!!!





Till veckan har jag massor att stå i,som vanligt. Men de är ju bra de :)
Och jag ska börja träna igen,gruvar mig lite grann men jag vet att det kommer bli bra efter några ggr

Ska sluta med kolisarna nu också,jag ger mig fan på att det är dom som gör mig tröttare än jag annars är. Inte ätit så här mkt kolisar på läääänge som jag gjort denna vecka o jag är sjukt trött o mår inte bra.

Nu jävlar :)

BB ikväll ser jag fram emot,jippiii.

Nu ska jag mojsa på med min gumma som kommit hem från sin far.

Så på återseende folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela