catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Strålande sol och värme!

Publicerad 2012-05-26 14:46:52 i Allmänt,

Det har det varit sen jag klev upp idag efter en liten sovmorron.
Barnet vaknade som vanlig hur tidigt som helst då hon väl är ledig och när det är skola ja då får man väcka henne. :)

Hon pysslade på som vanligt framför tv.n
Jag fixade kaffe o frulle. Stekt bacon o ägg. Till det en aiolidressing
Nu kirrar jag en seeeen lunch,hamburgare o stekt ägg. På med ost o isbergssallad o purjo. Och dressing ;)

Middagen tror jag blir fläskfile som jag skivar o sätter i hemmagjord marinad. Tror på ugnsbakade grönsaker till det.

Dagen har varit jätte kul. Jag och Eva-Britt har i smyg fixat o donat lite inför vänners hemkomst som gifta par :)
SÅ idag åkte jag till parets hem där jag mötter av Eva-Britt med familj. Trevligt. Och Jeas mamma :)

Där monterade dom ihop bröllopspresenten vi har gått ihop om några stycken. Och en jätte fin ros i ett stort hjärta typ.

Pommac,tårta,bulla o kaffe fixades dit.

Så drog Eva-Britt iväg o hämtade upp paret och Erik o Agnes. Vi stannade o väntade ivrigt hemma hos dom hehe.

Så kom dom äntligen o vi fick krama dom grattis och sen mös vi och fikade,surrade o skrattade :)
Så glad för deras skull
Nygifta o lyckliga. Deras bröllop var annorlunda,precis som ett bröllop ska vara,lite eget. Dom gifte sig på Råsunda. Innan matchen mellan Gais Och AIK. ;)
Klockrent!

Sen har vi nu lämnat dom så dom får ta de lugnt. Säkert trötta efter långa resan o alla händelser. Vi får träffas mer åt veckan :)

Nu ska jag hasta iväg här o trycka i mig lite food och sen plocka unda hemma så gott det går i byggkaoset.

Ha de finfint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela