catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Skitväder

Publicerad 2012-05-18 10:15:50 i Allmänt,

Regnar o regnar. Så jäkla trist. Kanske kommer åska under dagen...hoppas de klarnar upp då för nu vill jag ha sol...

Idag har Rune varit hit o fällt den stora björken på framsidan av huset. Skönt. Den har inte riktigt gjort nån nytta där. Mera ved dessutom :) Blir till att kapa å klyva. :) Jag gillar ju att fixa o dona,även sånt som många kallar karl göra. Äsch,kvinnor kan,så är de ju. O de mesta fixar jag själv. Även fast saker tar mer tid nu o jag ska ju inte egentligen göra allt jag gör pga kroppen,men jag måste ju o jag vill inte precis lejja folk att göra saker. Nä kan själv :)

Gumman har halsfluss o fick penicillin i onsdags...har väl hjälpt rätt okej till idag. Usch. Stackaren. Om de kommer tbx igen ska jag begära annat penicillin,tycker inte Kåvepenin vill på å hjälpa så bra.

Trist att hon ska vara sjuk. Hon missar så mkt hon vill göra,fotbollsträningarna o matcher tex

Nåja säsongen har ju bara precis börjat

Kan inte fatta att dom snart har sommarlov. Det har gått så fort fram till nu.
Får se vad man gör i sommar förutom att fixa på gården o altanerna osv...om det blir nån resa söderöver..
Har ju 2 nätter gratis boende på fint hotell som jag har vunnit så de borde man utnyttja :)

Nu ska jag skriva klart handlarlistan o åka o handla. Ska försöka göra cupcakes idag med gumman,om hon orkar.

Så på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela