catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Såja

Publicerad 2012-05-12 21:46:01 i Allmänt,

det var den lördagen,jag ska snart gå å lägga mig,alldeles för trötter.
Blev inte så mkt som blev gjort idag,eller jo,lite i alla fall,kalasandet var jätte bra,god smörgåstårta!
Inhandlade en jätte fin bukett till mamma. Den var så somrig
Jag har röjt lite här hemma,ska dammsuga imorra.
Jag har hängt upp gardiner,ett par nya i gummans rum,som jag egentligen beställde till mitt sovrum men när hon såg dom,ja då blev de hennes hahaha

Jag har suttit och planerat min altan på framsidan...och den nya bron med nya bropelare. Jeee

Jag har skottat lite snö idag,jaaa vi har ju i princip slut snö,men de fanns kvar av takraset på baksidan av huset så jag har skottat ut den så smälter de bort i ett naft. Ska ju stapla ved på baksidan o då vill ja ha lite torrare på backen innan jag staplar.

Jag har fått vikt tvätt också. Ja jag fick i alla fall gjort en del idag.

Jag längtar till veckan som kommer,då blir de gym o prommisar igen. O bra mat. Yes.

Fast jag har lite övervikt nu så känner jag mig som fräsch efter utlandet. Lite brun blev man ju o ännu ljushårigare :)



Imorron...ja jag ska försöka att ta de lugnt. Dammsuga var de ja. Men inget annat. Jobbigt med ordningen här hemma då det är byggkaos. Vill så gärna ha de klart. O jag saknar verkligen duschen. Jobbigt åka dryga milen för att duscha...

Framtidsplanerna vet jag inte så mkt om ännu. Plugga står rätt högt upp. Men jag är sugen att jobba...prova på. Jag har 2 st på lager som jag vill prova. Så ja vi får se,
Jobbigt att inte veta så mkt om jobb o så men ja de löser sig alltid,eller hur

Jag ska träffa min läkare Johanna åt veckan. Och min sjukgymnast...vi får se vad vi kommer fram till

Nu ska jag lägga mig å läsa. Längtar efter min gumma som kommer hem imorron,hon åkte igår men jag saknar henne då hon är borta. Man hinner ju inte så mkt på veckorna då det är skola o sen borta varannan helg. Ja usch,tänk vad lite m an hinner med sina barn egentligen. Vill hinna så mkt mer,inte åka bort o så,men att vara med dom,hitta på småsaker med dom osv

Nu säger jag go natt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela