catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Så skönt

Publicerad 2012-05-07 23:09:58 i Allmänt,

att duscha i hemmadusch...på utlandet är de så lågt tryck i duschen att det knappt går att få bort vare sig schampo eller tvål o dessutom luktar vattnet klor på utlandet.

Fast direkt hemmadusch är de ju inte för här hemma finns ingen dusch för tillfället....lite jobbigt men de går när jag vet att de kommer bli så fint sen

Hemmamat är också gottigt,fast vi haft bra mat på utlandet så längtar man till sin egen mat...
Palt 2 ggr idag. Stekt palt. Mums
Sen har jag gjort torsk i ugnen. Men majs,tomater o lök runt om o sen en vitsås på. Till de blir de mos imorra.

Snart drar träningen igång igen,ska fixa mig ett nytt program till styrke o sen ska prommisarna igång.
Skönt röra på sig o jag hoppas att det ger nåt snart meeeeen de kan dröja med tanke på sjukdommarna som hjälper till att jag samlar vätska...jaja

O jag längtar till...... ;) wahooo heheee ;)
Inte lätt att vara hemlighetsfull inte men ja ibland är man de för det ger en så mkt fast det kan vara fel också...klurigt va ;)

Har beställt ved för kommande vinter o de kommer i veckan så jag vet vad jag har att göra...stapka ved..hoppas kroppen hjälper till för jag tycker ju de e kul...

Förutom smärta o andra skitgrejjor som dykt upp uti kroppen så mår jag bra...känner mig lixom pirrig hahaha

Nej nu ska jag se lite Våra bästa år innan sängen,har några avsnitt att glo på nu. Spelat in givetvis ;)

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela