catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Oh no!!!

Publicerad 2012-05-13 22:59:34 i Allmänt,

Gumman lät konstig i rösten igår,men jag tänkte hon var trött. Hon kom hem idag och hon lät så där trött i rösten idag också....sen när vi satt o kollade lite tv säger hon att hon har ont i halsen. Hon ville ha honungsvatten. Jag kirrade det och bad henne komma så jag kunde titta hon i halsen. Ojsan. Där var de ganska så rött på båda sidor och en vit beläggning på ena sidan. Den såg man tydligt. Hon fick sen den själv,hon gapade rätt ut,uuuusch vad äckligt,det ser ju ut som ett ägg.....

Nåja nu håller vi tummarna för att det bara är nåt kortvarigt. Men grejjen är ju den att hon har ju haft halsfluss för inte sååå länge sen. :( Hon har fått Ipren till natten. Ont har hon. Men vi ska ändå kliva upp imorron o prova skolan. Det är ju bara 3 dagar skola i veckan. Hon får inte bli sjuk. Dom har ju 80-tals disco på onsdag ju.

Och när jag idag hade varit och duschat hos min mor så drog jag hem o svängde in på gården här hemma. Gick ut och höre ett pyyyysande. Följde ljudet o hamnade vid däcket. Jävla skit,en stor spik/skruv liknande grej var i däcket. Så nu är däcket platt!! Hur otur ska man ha. Förra året fick jag också en stor jävla grej i hjulet så de blev punka. Då var de peugoten,nu är det volvon.

Suck

Nu är det gonatt. Kan bli en vaken natt med gumman

Zzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela