catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag då rå

Publicerad 2012-05-12 10:38:01 i Allmänt,

hihi ;)

Jaja :)

Idag ska här frossas. Min mor fyller år och jag ska äta både smörgåstårta o vanlig tårta. Mums! Inte specielt LCHF här inte. Jag har ätit så mkt kolisar i veckan att jag känner att min kropp inte alls är i form. Så jäkla trött...jag tror att det är av alla kolisar jag ätit. Är inte van äta så mycket så nu känner jag skillnad vad det gör med min kropp. Visst,jag är trött o sliten av mina sjukdommar men kännt mig mer trött i veckan o kopplar de till skitmaten jag ätit. Kör igång stenhårt åter igen från nästa vecka,då blir det också gym o prommisar.

När vi var i Turkiet så är det inte alls svårt låta bli kolisar. Fick mindre mage där :) är ju mest grönsaker o kötträtter. Jag skippade pastan,stripsen o potatisen som fanns.

Nu är katterna ute en sväng. Att dom är söta. Selarna o koppel på :)



Vet ni. Finns mkt jag ångrar när jag var ung och dum,omogen och tanklös och blev mååånga ggr indragen o lättlurad till att säga det jag inte ens ville säga,och man sa att jag vet att det är så här och då trodde jag på det och berättade vidare. Jag herre gud. Man har lärt sig den hårda vägen. Jag var verkligen en osäker människa.

Nej men nu ska jag göra lite här innan jag drar på kalas


Sching

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela