catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Ja idag är det gjort!

Publicerad 2012-05-30 13:01:22 i Allmänt,

Nu har jag skickat iväg min fråga och nu håller jag tummarna! Hoppas hoppas :)

Det skulle inte bara göra mig glad utan många andra runt om mig hihi

Idag ahr vi mulet tråkväder,jag ser att gräsmattan behöver klippas men jag gör det nog hellre imorron. Idag har jag gjort göra måsten saker.
Snart ska ska jag börja förberede palten. Skala massa potatis. Åka handla mjöl o fläsk o riktigt smör.
Men usch vad jag märker hur annorlunda jag mår av kolisar,jag blir mkt tröttare när jag hoppas från kolisfria dagar till att plötsligt äta kolisar nån dag,usch,sån stor skillnad. Mår nästan som att man är bakis ju hahaha..nä men trött o seg o dåligt humör,lätt illamående osv...

Jag mår bäst med så lite kolisar som möjligt,så är det. Men dock kan jag  inte låta bli palt idag.

Sen på kvällen blir det att se min dotters medetids uppträdande med skolan,spännande

Tänk dom har snart sommarlov,helt otroligt.

Nä jag har inte tid att sitta här

Återkommer :)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-05-30 14:12:34

Jag kanske har missat det om du skrivit det tidigare - men man blir nyfiken på vad det är för fråga du skickat iväg :)



Jag har varit utan kolhydrater nu i 3 veckor och 3 dagar och känner mig absolut piggare, och framförallt mindre "pluffsig" :) Kämpa på!

Postat av: Catrin

Publicerad 2012-05-31 08:17:41

Sofie: oj vad du är duktig. För mig går det upp och ner och det är ju det värsta man kan hålla på med,man ska köra rätt hårt och fuska ibland men det har blivit rätt mkt fuskande här med kolisar. Och de märks direkt. Så jag förstår att det känns att du varit utan kolisar,som du skriver,pluffset far bort jätte fort. Och att man blir piggare. :) Jag ska inhandla så jag har hemma produkter alltid. För det är därför jag vill på att fuska,för jag har inte rätta grejjor i kylen. För lite grönsaker o grädde o allt :)

Nja jag har nog itne skrivit vad min förfrågan gäller. Jag vill ha det lite på is ett tag,men jag kan maila dig ;) inte så märkvärdigt för alla men för många :)

Kram och du är superduktig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela