catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Intagit min goda enkla lchf lunch nu

Publicerad 2012-05-26 15:47:51 i Allmänt,

Den smakade underbart o var så enkelt,tyvärr var isbergsalladen slut som jag hade tänkt ha på men så här såg det ut iaf



Nu sitter jag här o är toklat. Hrmpf...det här går inte.
Imorra har jag i alla fall tänkt ut min mat. Jag ska äta en super god tonfisksallad. Jag gillar inte tonfisk spec mkt då jag tycker den är torr...men med det lchf receptet jag har så är det sååå gott o inte tort alls. Å bus enkelt att göra
Lägger in recept senare :)

Nåt som jag också gillar att äta för att bli mätt...man får äta mkt...tacos!!! Utan brödet då givetvis,men jag gör egna chips till...in i ugnen med ost o ha tacokrydda på...sen massa grönisar o mkt dressingar...kan de bli bättre

Bacon o stekt ägg sallad är också så gott. O mättande :)

Jag får nog lägga in recepten på dessa sen...har dom i min matdagbok sen ett år tillbaka...jag har mina favoriter. :)

Hörrni inte kan jag sitta här---spark i baken o gör nå nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela