catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Helluuuu

Publicerad 2012-05-02 16:58:49 i Allmänt,

jag har inte riktigt tid att blogga här vi har det så bra i Turkiet. Belek närmare bestämt. Bor riktigt bra,all mat e bra,har ju all inclusive,som jag älskar :)

Riktigt tur med vädret har vi haft. Vi som sa att jaja vi får kanske i alla fall som en vanlig svensk sommar...alltså ganska varmt....hahaha som vi misstog oss...vi har haft mellan 26-34 i skuggan!!! Voj voj. Mulet idag med lite solsken men ptjaaa jag verkar ha fått massa färg iaf,drog på mig olja idag heheee

Vara schnygg när man är hemma så du får se hihi....eller rättare sagt ...nä jag ska vara tyst ;) De funkar så bra nu när man har Zipp it!! ;) fniss

Igår var gumman på parasailing....tuffing...det har jag varit på en gång tidigare. Man är 150-200 meter upp i luften.

Svårt få in kort här idag så det får bli senare.

Imorron blir det marknad i Manavgat. Där har jag varit tidigare,är jätte stort :)
Hoppas på mulet så man orkar gå men dom har lovat de så.
Imorron kväll blir det nog italienskt till middag...5 rätters

För nån dag sen tog vi mexicanskt...det var jätte gott







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela