catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Helgen

Publicerad 2012-05-20 19:08:51 i Allmänt,

är över o det har varit mest taskigt väder. Men vi har ändå inte kunnat göra så mkt eftersom gumman är sjuk,hon hade feber igårkväll. Och hon hostar rätt illa o fortfarande svullen i halsen. Inte kul. Idag tog vi i alla fall bilen för att åka iväg o fördriva lite tid,drog mot Sangis o vidare till trångforsen för att sen det enorma stigande vattnet. Det var mkt över det normala. Skönt var det att bara åka runt lite,det gjorde vi mkt då vi var små,då tog mamma o pappa bilen o åkte runt lite här  o där med oss ibaksätet,det var så mysigt. Och nu fick vi lite tid att gå,jobbigt för gumman som inte ens kan vara ute o bara gå runt huset utan att hostan börjar ...hon blir då hemma imorron från skolan eftersom hon inte är i bra form ännu. Nu ska hon få vara hemma tills man ser att det helt har vänt.
Synd att hon missar så mkt av fotbollen som hon ÄÄÄLSKAR. Men sommaren är lång så förhoppningsvis hinner hon vara med :)

Nästa helg blir det nog geocaching. Ett fort som vi har tänk oss till,bara alla är friska o krya så blir det en heldag med det. Packa matsäck o dra. Vi lär bli i alla fall 2 bilar som det ser ut nu i alla fall.

Hit ska vi,kan bli intressant :)



Nu blir här lite äppelpaj med vaniljsås...slurp...

Här kommer en bild på gummans fotbollslag,tagen idag,hon fick dispans för att åka o vara med på den bilden hehe



Laterrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela