catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go morron! :)

Publicerad 2012-05-31 08:29:52 i Allmänt,

Idag har vi fortfarande kallt o mulet. Alltså det är nästan 0-gradigt på sena kvällen. Ogilla!
Idag är det läkarbesök. Sen åka och titta på min dotters trekamp. Och sen ska vi ha fika/lucndejt som vi kallar wifedate. ;) VI ska träffas jag,Jea,Tilda och Eva-Britt. Oj vad kul. Längtar!

Och imorron är vi bortbjudna på ytterligare en trevlig dejt. Iväg och grilla hos Englunds och då är Larssons med också. Gudars vad kul. Trots värk o elände så är man lyckligt lottat med goa vänner. Tänk vad vänner betyder för en. Jag ogillar vara ovän med folk. Men det är inte alltid jag som ska krypa till korset o be om förlåtelse och fixa upp sånt. Så en del sånt får vara. Jag är ju rik på vänner även om det finns vissa jag kan sakna.

Oj kollar ut,solen titttar ju fram. Den vågar inte annat! Hehe

Har varit dålig på att ta bilder,jag som gillar att ta bilder av olika slag. Nå jag får skärpa mig angående det ::
På mig finns knappt bilder just nu med tanke på att jag inte känner igen mig själv med dom extra kilona jag har. Fick höra att det kan ta månader innan jag börjar gå ner med tanke på min medecin jag har ätit och en jag just slutat med. Jahapp. *SUR*!!!!!!
Fy fan!

Undra om jag får gjort gräsmattan idag,har ju tänkt klippa den under veckan meeen det har inte blivit av. Baaah.
Och klyva ved.
Nå jag har ju hela helgen på mig för då är jag barnfri och kan bara satsa på sånt då

Nu ska jag börja fixa mig lite klar. På med ansiktet och doppa huvet under kranen!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-05-31 13:35:29

Tack för ditt tips om att skippa mjölkprodukter ett tag! Ska ta o testa det :) Nu är det ju pinsamt nog väldigt lite jag MÅSTE gå ner, 3-4 kilon. Detta för att kunna bli godkänd för en operation som jag verkligen vill göra :) Kommer skriva om den i bloggen såfort jag blivit godkänd och uppskriven på väntelistan :)



Jag tycker du ska köra gräsklippning och vedklyvning - vilken träning! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela