catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll gott folk

Publicerad 2012-05-26 00:01:42 i Allmänt,

Nu har jag sett klart BB och ska snart krypa ner i sängen . Skönt för jag är trött
Längta till imorron,då blir de sovmorron.

Idag har jag inte gjort mkt. Gymmat men inte nåt annat. Varit på drift med gumman en sväng till moster där mamma o hennes gubbe var

På gymmet var min mor också med hennes två systrar. Snacka släktträff!!! hahaha

Jag har verkligen haft en göra ingenting dag idag.

Morronen bestod av regn. Inte kul alls. Efter gynnet var de mulet o kom regndroppar. Men sen mot eftermiddagen kom solen. Så skönt. Varit varmt men lite blåsigt.
När solen väl kom fram såg de ut så här. Underbart!



Haft en lite dålig dag men maten idag. Frukosten var bra,de blev stekt ägg o bacon. Mums. Lite dressing till. Hemmagjord. :)

Lunchen blev ute,efter gymmet. En kycklingsallad. Allt i den var perfekt uton majsen. Men de var så lite så det får gå och till det tog jag nån slags creme fraiche dressing,vet inte vad det var i men hoppas den var bra.

Middag blev också ute. Från thaiköket. Men jag beställde en hamburgare utan bröd och hade ost på. Till de isbergssallad. Fattades fett till denna mat tyvärr...som majjo eller vitläksdressing eller nåt. Men det fanns inte :( dom andra tog vårrullar....oooo...jag älskar det. Så jag syndade och åt 2 STYCKEN...Jaja världen går ju inte under för de.
Väl hemma fixade jag ihop vaniljpannacotta. Fy farao vad det var gott. Och så enkelt. Jag använde grädde,gelatinblad o vaniljsocker. Sen fick dom stelna i kylen nästan 3 timmar. Åt det med hallon till....åååå vad det var gott. Jag märker fort då dagen varit liiiite för dåligt intag av bra mat,jag har ätit för lite fett idag så då är jag sugen på allt möjligt hela tiden...då stillade den pannacottan sugen och var ändå lchf



Jag är en riktig rödvinstok by the way,men jag vill ju inte hålla på o ta ett glas då och då för jag tror det försämrar min chans att gå ner, Så idag när det var varmt o skäng på eftermiddagen så knäckte jag denna skönhet


Iskall spendrups bright. Öl. Och endast 0.76g kolisar per 100 g :)

Tror inte rött vin innehåller jätte mkt heller. Men idag var jag sugen på nåt kallt o då blev de denna :)

Nu ska jag vara tråkig o gå o lägga mig. Tung i huvet o trött

Ha de toppen

Imorron blir en skojsig dag

Fridens

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela