catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Dricker Kiss......

Publicerad 2012-05-18 19:48:11 i Allmänt,

o här spelas de wii...
Sen ska vi se Men In Black :) Längtar tills trean kommer...
O sen har vi BB :)

Vi har mys i soffan o bara är
Imorron bli re kapa o klyva ved,alltså jag tycker sånt är kul även om de kan vara jobbigt...alltså tar ju lite tid..behöver inte vara spec tugnt men de tar sin lilla tid

Jag sitter just nu o dricker Kiss ...ja på riktigt...kolla




Hihi jag kunde bara inte låta bli att köpa hem en sådan här hihi....o god var den!

Sen fanns även dessa




Nu ska jag vänt på att vi ska se nån film,jag är ingen sån där tv spels fantast eller mobil spels fantast...vanliga familjespel,de gillar jag,men inte andra spel...så jag vill nu se film...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela