catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi en ny vecka

Publicerad 2012-05-28 07:53:57 i Allmänt,

Gårdagen var en bra dag.
Startade dagen med frukost på hotellet :)
Det var så mysigt och gott
Det ska vi göra fler ggr



Underbart :)

Efter det drog vi hem och min gumma började förbereda prinsesstårte bakelser.

Hon är helt otrolig på pyssel av alla dess slag
Här har hon fixat början



Sen har hon på kommande bild satt chokladmousse och hallonsylt



Sen kom grädden på :)



Och här är första klar medn en egengjort marsipanros :)



En fick en bil på



Och den lilla varianter,en mini bakelse till mig då jag inte äter sött men unnade mig på morsdag,,blev med en jordgubbe och ett hallon.


Tycker hon är fenomenal med tanke på att hon bara är 10 år

Blev massa slarv med maten igår och de kändes på kvällen,då var jag hungrig och sugen på allt möjligt!

Så idag ska jag äta ordentligt!

Frukost blir i vanlig ordning omelett :)

Lunch o middag vet jag inte ännu,men middag kan bli tacos. :)

Längtar till på fredag då det blir klippning o kanske annat skoj med håret för både mig o gumman. :)
Sen på kvällen är vi bortbjudna på grillmiddag. Mums
Ska bli så kul.

Nu måste jag starta dagen med frulle innan jag blir för hungrig.
Ha en underbar dag. Sol och värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela