catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Alltså...

Publicerad 2012-05-22 18:54:48 i Allmänt,

jag är så less. Less på min värk o trötthet. Jag har en önskan å det är att bli frisk o orka det jag alltid orkat. Men jag vet ju att det inte blir så :(
Det var nån som skrev : När man är frisk önskar man sig en massa saker,när man är sjuk önskar man bara en sak.....att bli frisk...den är så klockren

Här snackar vi klockren! ;) hihi

http://klockren.nu/

Idag har jag i alla fall varit å tränat. Det var skönt att vara tillbaka igen. Varit för många veckor nu uppehåll. Har 2 nya övningar. Jisses. DOm tar. :)

Sen är jag tillbaka i lchf igen,eller det har jag ju varit mer eller mindre,men nu kör jag det till 100 %. Hoppas på att gå ner mina kilon,men dom är svåra o det har ju med sjukdommarna att göra men i alla fall. Jag ska ge det en chans. Om inte annat så mår jag tusen gånger bättre när jag äter enligt lchf. Tar en eller två veckor sen mår jag så mkt bättre.

Jag har slutat räkna intaget o ska se om det funkar. Det är så jobbigt räkna o skriva dagbok. Men det fungerade då jag gjorde det för ett år sen. Då rasade jag i vikt. Men jag ska se om inte detta fungerar i alla fall. Kan ju en del om det o hur de ska se ut.

Nu ska jag snart sätta mig bänkad i soffan o bara vara. Se halv åtta hos mig. O sen lite ghostwhisperer o sen BB :)

Heippa

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-05-22 22:27:29

Skriv gärna mer om LCHF! och hur det går för dig. Jag har tänkt hoppa på också och känner att jag behöver lite inspiration :)

Postat av: Catrin

Publicerad 2012-05-23 13:41:30

Jag ska försöka få med lite om lchf varje gång jag skriver. Lycka till

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela