catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Va fan

Publicerad 2012-03-26 21:50:12 i Allmänt,

Här har man legat i magsjuka. Gumman började med natten mot torsdag,var dålig hela fredagen och där vid 15 tiden nån gång så drog magsjukan igång med mig,gaaaah. Jag låg pall resten av dagen och även dagen efter. Sen känns de som att jag inte är i form alls ännu. Natten till idag mådde jag riktigt illa o trodde jag skulle få spy. Uäk. Dagen har kännts hängigt och inte hungrig eller nåt. Gumman gick till skolan men kom hem efter en timma. Magen är inte i ordning. Vi får se hur dagen blir imorron.
Jag vill vara frisk nu,så jag kan promma och gymma.

Får se om jag pallat gymma imorron.....

Magen känns si så där...

*Fick ett hemskt besked idag :( fy fan... *

Nåja annars går mkt annat väldigt bra. Och jag hoppas de håller i sig alltid nu.
Så skönt

Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska bli när jag blir stor..funderar på plugg  men jag vet inte om jag klarar det med den låga ekonomin då...

Har lite funderingar vart jag vill prova jobba iaf :)

Bara vänta å se.

Nu ska jag invänta BB och sen hoppas att jag får sova





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela