catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

The big day ;)

Publicerad 2012-03-15 13:22:30 i Allmänt,

nä inte är det så men en viktig dag som jag tror bli alla tiders för framtiden. Håller tummarna för de :)

Varit hos min mor på förmiddagen,dör grejjade jag ihop en räkpaj,givetvis lite egetkomponerat så det blev lchf....rackarns att det blev gott o mätt är vi! *burp*

Jag grejjade till så det blev ett krispigt pajskal,ät lite less att allt ska vara mer äggsmak i det man gör som botten så här bidde det mandelmjöl,fiberhusk,ett ägg bara,smör o flingsalt. :)

Ska nog göra om det ytterligare nästa gång :)

I detta hade vi en röra på creme fraiche,tomater,purjolök,räkor,dill,lite citron. o örtsalt...det var nog allt...ja också riven ost i

Här är resultatet



Nu hemma och ska snart hämta gumman från skolan. Hem göra läxor och äta mellis :)
Middag har jag ännu ingen aning om vad det ska vara.
 Kanske nå korvgryll och spagetti,då har gumman en bra bas då hon ska och träna

Jag vet inte när jag blir hungrig mer idag,gaaah vad mätt jag är.

Kanske provar en prommis idag även om kroppen inte är i form. Läkaren på måndag.

Se ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela