catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Strålande sol

Publicerad 2012-03-30 08:14:29 i Allmänt,

 Vad man blir glad när den tittar fram. Man blir så fort pigg då det är ljust och solen skiner när man stiger upp :)
Jag ska nog försöka mig på en prommis idag,jag var olydig o tränade igår,jag som tänkte ta de lungt. Men min viktnedgång går så sakta så jag måste röra på mig! På kinesologin sa han du är inte överviktig så man stör sig på det och det kilona jag har extra är inte farliga. Nä men jag stör mig på det,gillar INTE mig själv överhuvuttaget när jag ser ut så här. Det är många kilon jag lagt på mig sen kortisonet o det är fan svårt gå ner. Men jag ska lyckas,o då kommer jag må bättre! Måste vara positiv,han sa,tänk långsiktigt,bättre att det tar tid gå ner o man kan inte bli smal till dagen efter hehee,men de vill ju jag ;)

Jag har många funderingar nu. Om allt.
Drömmer mig bort


Ekonomin är verkligen inte bra när man stämplar. Fy fan.

Idag ska jag på möte på jobbet mitt som jag just nu är tjänstledig från. Möte med trygghetsrådet. Efter som vi alla kommer bli uppsagda och stället läggs ner maj 2013.
Ska kolla för och nackdelar med allt runt ikring med dom

Denna veckan har varit många funderingar o jag är lite låg. Nå de ordnar sig alltid till slut.

Nu ska jag hinka mer kaffe o inta nåt i magen.

Jag väntar med spänning på en grej till en fin vän som behöver de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela