catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Söndag

Publicerad 2012-03-11 15:10:52 i Allmänt,

och nu är bandysäsongen för gumman över,nu sätter då istället fotbollen igång :)
Jag är glad att hon håller på med idrott,de lixom stärker en och man får andra kompisar än dom man redan har i skolan...man blir självständig och får ansvar...ja idrott är bara bra :) och det är kul att se hur dom utvecklas.
Här nedan syns hon in action ;) längst till höger på bilden,i svart hjälm :)


Idag vart det slalombacken för henne med en av dom i hennes lag. Var ju kanonväder för en tur i backen. Verkligen. Själv var jag så tråkig att jag passade på att handla och fundera ut middagen. Blir enkel middag,till gumman finnkorv,tjocka grillkorvar....jag själv ska äta red hot dog,80% kötthalt,bra val när man äter enligt lchf ;) vet inte om gumman ens gillar dom korvarna så därför tog jag grillkorvar till henne :)

Har gjort chokladmousse,köpte mjölkfri chokladkaka o då fick de bli det,in i kylen,sen vispad grädde på de och på toppen skivad jordgubb...jag själv ska nog göra chokladmousse på det som ni ser på bilden
Tänk vad lite man behöver till nåt gottigt :) Slänger in mera bilder när det är klart,givetvis ska vi toppa våran chokladmousse med grädde o jordgubbar,kanske några nötter osv :)



 :)

 Det här åt vi för nån helg sen,vill ha igen,mmmm
Här ser vi längst längst ner tartarsås,sen kommer grönsaksgratäng,marinerat kött,strips,hemmagjord vitlökssås etc ....smarrigt



Jag älskar att laga mat och baka :)

Nu ska jag fixa till min mousse...återkommer :)


Mmmmmums!!!
Mintchokladmousse toppat med vispad grädde,hackade parannötter o jordgubbar



Sjukt jäääävla gott! och dessutom lchf gottigt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela