catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Rackarns

Publicerad 2012-03-08 23:27:50 i Allmänt,

vad jag köpte kläder åt gumman idag,hon valde själv,hela 13 plagg blev de. Och jag då,jo jag köpte mig ett par byxor ;)

Gumman har varit till frissan idag också,fint blev de.
Jag ska klippa mig innan.......ja vaddå ;)

Imorron ska jag på gymmet igen. Var i måndas och sen tisdag fick jag en genomgång på nya övningar....känns bra att man i alla fall kommit igång med att röra på sig...gym i alla fall 2 ggr i veckan,bonus om jag orkar 3....sen prommar jag....äter enligt lchf...så nu jävlar... ;)

Har fått hem Katrin Zytomierskas bok igår....fan vad den är bra!! Och hennes recept är jätte bra också,enkka och goooooda....och med enkla menar jag att man måste inte har massa konstigheter hemma mer än de man är van med...så jäkla bra recept...och jag blir inspirerad av henne...hon är fan cool hahahaha

Mkt annat som också känns bra och verkar gå åt rätt håll

Nu ska jag stänga mina blå å gå å sova

Go natter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela