catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Middag

Publicerad 2012-03-13 19:45:57 i Allmänt,

blev till gumman hemmagjord pizza,den gjorde jag medans hon tränade,först körde jag henne till träningen,sen hem och fixa uti pizzan,blev fyllaning av skinka,tacoköttfärs och salami. Sen hämta henne o sen åt vi...pjuh
Jag gjorde själv en slags tacogryllgrej...i botten Torsdag vila,eller prommis kanske.
Imorron är det även avslutningsfest med bandylaget....tacobuffe....jäääää....
 
Måste ringa massa viktiga samtal i veckan som endast handlar om mig....viktiga sådana...

Helgen blir annorlunda...gumman ska till sin far i helgen fast det är min helg,men vi kom överens om det eftersom han jobbar helgen där efter.....
Idag har vi betalat in för en resa som kommer :) jipppiii nä de var ju igår jag betalade in till den....för mig o fanny....waka waka jag kan inte fatta att vi ska iväg på en resa....iiiihhhh...2 veckor....all inclusive..Turkiet...Belek....mmmmmm

Lovely!

Fy fan vad jag längtar



Mjaaaauuu vad fint :)

Nä nu måste jag få in ungen i duschen,de är lättare sagt än gjort!!

Peace and love and understanding! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela