catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Men alltså

Publicerad 2012-03-11 19:05:28 i Allmänt,

hur jäkla god chokladmoussen är,jag har tagit en shot mousse nu och funderar på en till...hmmm...jag är så glad att jag beställde hem Katrin Z.as bok för det är det receptet jag använt mig av och då vet jag att det är LCHF rakt igenom...mums. Fast jag fuskar lite med jordgubbar,hallon är bättre

Vet ni hur glad jag är
Jag mår bra när min omgivning mår bra
Min dotter mitt allt :)
Med Sotis i famnen



Ett foto sen våran modelldag....borde ladda ner alla
This is me



Ska lägga upp på mig o gumman nån dag
Nu ska gumman ha popcorn...jag ska äta torkat kött jag :)

Ha en bra kväller
Imorron är de fan gymmet som gäller o sen chiropraktikern

Att jag skulle önska att jag hade en bättre ekonomi!! Hitta ett jobb jag trivs med och kan göra. För att gå hemma blir man inte rik av och a-kassan är bara ett jävla skämt...få utbetalning av dom är inte nåt man skrattar av precis,gaaah
Skänk mig lite pengar tack,till nåt lån så jag slipper alla utgifter. Tänk att inte betala på billånet tex...det skulle ge mig 1200 kr mer i månader...och bil måste jag ju ha,bussar går ju inte här titt som tätt...få bort toplånet på huset...tänk egentligen är det inte mkt jag har på de lånet med tanke på vad billiga hus vi har här uppe...men att bli av med det skulle nog göra 2400 i månaden...nån som kan betala bort mitt tolån tack...bara just över 100000 ;) tack på förhand hahaha

Äh hur jag drog iväg här nu hahaha


hopp o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela