catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag morron

Publicerad 2012-03-17 12:58:49 i Allmänt,

startade med detta hos grannen,de var min frukost! ;)
Fuskar idag med,igår åt jag nog 8 godisa också,ajsingbajsing...jaja men lite fuska på nån helg e nog ej så farligt



Sen drog vi på en prommis medand grannens dotter var på ridning. Skönt. Nu är jag hemma och har fått mig mer rejäl frukost/lunch. Äggröra o bacon med beasås ;)

Ska nu börja förbereda potatisgratäng till mig,gjord på rättika :)
Få se om det blir gott,har aldrig provat...

Sen blir de en pling till min dotter lite senare,dom är i stugan nu så jag vill inte störa.

Sitter å funderar på vad man ska ha för solskyddsfaktorer nu när man åker te utlandet om ca. 1 månad...hmmm...

Nåväl...nu ska jag göra lite nyttigt...ha en underbar dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela