catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jag försöker ignorera min trötthet o orkerslösheten

Publicerad 2012-03-28 23:32:46 i Allmänt,

Dumt! Jag vet ...
Men att gnälla för att jag är trött o orkeslös som säkerligen går över är egentligen dumt,jag har vänner i min närhet som har de mkt värre. Verkligen. O jag gnäller för att jag är magsjuk,eller är trött osv. Jag vet ju vad det beror på...

Livet är allt bra orättvist...mina tankar går till en nära vän som får utstå mkt nu. Så jäklar orättvist mot en sån fin människa. Som kämpar för så mkt annat också. Och som alltid alltid finns där för andra om det behövs. Tro mig,så är det. I vått o torrt. Jag/vi kan bara stå vid sidan om och kan inget göra för att mildra det hemska denne går igenom. :( Jag är glad att denne har så många fantastiska människor i sin närhet och finns där när som helst och det gör även jag,det vet hon.  Skulle ingen finnas i närheten då det behövs så skulle jag inte tveka att släppa allt jag har o åka för att finnas. Det är det vi kan göra i alla fall. Finnas och stötta och prata om det och även försöka skingra tankarna. Usch. Man ska inte gnälla för minsta lilla vilken man har till ovana att göra. Man ska vara rädd om varandra.

Hade tänkt åka till min fina vän idag och överlämna en liten grej eftersom jag inte var på själva födelsedagen. Min magsjuka har lixom förföljt mig länge nu så jag har avvaktat o inte kunnat åka iväg nånstans med illamående o springande till toan ;) . Men då var dom ju inte hemma idag så då tar vi de en annan dag :)

Imorron ska jag på kinesologi :) Det är sjukt häftigt.
Sen börjar jag tycka att det är dags för en seans snart,det behövs.

Nej men nu är det i alla fall bädden som gäller.

Go natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela