catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Huh...

Publicerad 2012-03-16 13:16:05 i Allmänt,

varför får jag dåligt samvete för andras skull....det här blir ju bra.

Nåväl ingen prommis ännu,får bli när gumman åkt till sin far.
Sen kan de bli ett besök till grannen,det rycktas om cupcakes :) wohooo
Ska jag fuska. Har inte ätit nåt sånt på 2 veckor nu.

Kolla här nu kommer snart raset från heeeela jävla taket!!!

Snart bli re kväller!




Avslutar med en bild på moi...hoppas att jag snart är mindre klotrund i ansiktet! På god väl i alla fall,kortisonet är över och jag är igång med bra mat osv :)
Då får man sen göra en ny fotogrej när alla kilon e borta...

Fluffansikte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela