catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Härliga söndag

Publicerad 2012-03-18 17:27:47 i Allmänt,

Vaknade rätt sent...nästan halv 10..upp dricka kaffe och får ett bra erbjudande att hänga på en geocachingtur med picknick,SÅ KLART!!

Kastade ihop en omelett snabbt och sen på med utekläder.
Varit ute ett antal timmar,båder gått och skidrat. Grillat hamburgare och ätit fika etc...Loggade 5 skatter. Så kul :)
Och man kommer till så många fina ställen när man geocachar.

Nu sitter jag mest och gör ingenting.
Gumman kommer hem på nån timma. Dom har varit till Pullinkki och åkt slalom. Lyllo dom. Där e så fint. Måste försöka komma mig dit i vinter jag med meeeen vi får se...vi har ju utlandet också som kommer snart. Men Pullinki kan man ju dra över dagen. Vi får se :)

Här har vi loggat skatt nummer 2 :)







Denna årstid här uppe är helt underbar. Solen skiner och den har börjat värma----Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela