catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Härliga härliga sol.

Publicerad 2012-03-16 10:39:25 i Allmänt,

Massa plusgrader ute,måste försöka mig på en prommis idag.

Gårdagen var en bra dag,ack lite jobbig så klart för .....skull,men de var bra,även om det kom mer eller mindra fram en light version av allt men när .... är med så är det bra. Och jag tror de viktigaste kom fram,hoppas det och att man tar åt sig det...eftersom det är inte från mig det kommer. Även om jag bara kan hålla med......det gör jag. Nu hoppas vi på detta. Men jag är nöjd och vi får se om det blir nå mer möten,det beror på ...
Nu kör vi på det här,right. Nu blir de bra. Mantra :)

Tror det blir en lugn dag förutom prommis i solskenet,min kropp är inte i form,jag orkar inte vara uppe på kvällarna nu ens,kl.21 är jag lixom död. Det är inte likt mig som är en nattuggla.

Lite trött idag,men de går väl över mitt på dagen typ...mera kaffe nu då

Kolla hur fint vi har ute....takdropp av värmen...mmm denna årstiden är fasen den bästa,våren. Den är så fin.



Men mkt snö har vi fått. Och kolla in snöhänget från taket i vänstra hörnet här på kortet,när det kommer ner så kommer man inte kunna titta ut mer hehe

Men med denna värme och att det blåser vissa dagar så åker snön fort,man kan inte fatta att oftast till 1 maj är snön borta. det tror man aldrig när det är så här mkt snö

Få se vad man ska göra i helgen,gumman åker till sin far och vad ska jag då göra...nå vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela