catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Händer mkt nu

Publicerad 2012-03-21 21:57:14 i Allmänt,

jisses
Lider med mina kollegor! Tallinksilja ska flyttas till stockholm vilket innebär att vi blir arbetslösa,ca 60-80 st...fatta. Vad hemskt. jag själv har ju mentalt förberett mig på att lämna mitt jobb pga sjukdom och måste. Men i alla fall. Men tänk på dom som inte var förberedda...det känns om ett knivhugg!!

Jag själv bland 18 st blev uppsagda var de 2008...det var inte kul...men det tog bara nån månad så blev vi återanställda. Men jag vet hur det känns. Stämmningen var inte kul och kan inte tänka mig att den är de nu heller- Tänker på er! Som sagt. jag har ju redan "lämnat" bygget mentalt...men ändå inte...men jag känner ju att detta är hemskt. Ska på informationsmöte imorron. Vet ni. Man fick veta detta via MAIL!!!!! Fy fan så lågt!!!

Nåväl ska i alla fall på jobbet imorron och höra mer om detta

Idag har varit en bra dag. Min gumma har haft prao på Buketten. Det gillade hon. Hon är ju en skapare ;)
Jag har varit på gymmet. Skönt
Sen när gumman hade praoat klart drog vi och fikade på stan. Jag tog bara kaffe o en liten chokladbit a 70 %. Duktig Catte ;)

Middag idag blev plankstek. Pjuh. Men gumman önskade det idag o ja då blev de så :)
Jag hade givetvis blomkålsmos istället för vanlig potatismos som övriga fick. jag börjar vara en jävel på plankstek nu heheee

Igår bakade jag jätte gott lchf bröd. Småfrallor. Mumma var dom. Jag tycker faktiskt att de mesta jag provat baka smakar mest ägg...och kan vara svampigt...men detta...de var fan så gott!!

Och när jag lika var på gång så gjorde jag kex a la lchf. Gottit! ;)

Här har ni småfrallorna



Här e kexen



Min dotters önskemål igår till kvällfikat blev detta,amerikanska plättar



Nu sitter jag här i soffan o inväntar BB ;)

Sen blir det nog sängen.
Till BB intar jag annat lyx jag investerat i idag

Torkat renkött,varmrökt renhjärta och rökt lammstek!



Ha en fortsatt bra kvälll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela