catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go morron i solen!

Publicerad 2012-03-12 08:09:50 i Allmänt,

Härligt med solsken på morron. Idag chiropraktikern och sen blir de endast en prommis idag,imorron gymmet. Hade tänkt gymmet idag men satsar på  prommis eftersom jag ska till chiropraktikern på en strax...

Liiite besviken idag,ställde mig på vågen,har gått ner,det har jag men jag hade räknat med mera....men 2 kilo på en vecka är väl okej och då fuskade jag med ett glas vin lördag OCH söndag :) jaja bara fortsätta så här så går man ner sakta men säkert :)

Ska veva ihop en omelett till frulle snart.

Jag måste ringa lite samtal och ja det är full rulle hela veckan...pjuh

Jag känner mig stolt och glad,det har varit en jobbig resa men jag gör det för den som står mig närmast...fy fan vad jobbigt det har varit,att försöka få folk att inse och förstå....men jag ger mig inte så lätt,eller nä jag ger mig aldrig när jag ser nån far illa...Det vore bra om fler visste hur det är,faktiskt...nåväl nåväl

Nu ska jag slappa lite till innan jag ska iväg och bli knådad och tryckt till




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela