catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go kväll

Publicerad 2012-03-30 20:48:52 i Allmänt,

Varit på möte idag med trygghetsrådet...stannade ett tag o pratade med en kollega. Trevligt. Och många funderingar har man om detta med jobbet som ska bort. :( Låter ut som att privaten ska flyttas iväg till sthlm i september,men än har vi inga exakta datum,blir nog under april månad.

Gumman har varit på kalas och nu sover hon hos en kompis.
Jag ska nog glo film.
Sugen på nåt gottit. Igår gjorde jag en marängtårta,de e den godaste tårtan ever. Inte för söt eller sliskig. Så där lagom. Dom flesta som inte ens gillar tårta gillar den.

Kolla va gott

Marängbotten med vårgårdaris i



Chokladkräm som ska vara emellan,jag delar tårtan i två delar,eller om man är många gör man 2 såna här stora bottnar



Denna chokladkräm är så JÄVLA god! Brukar göra den som tillbehör till frukt eller annat.

Glömde ta bild på tårtan när den var klar,kom ihåg när jag hade tagit mig en bit.



Mums!!!!

Tror på chips eller ostbågar ikväll,ska synda idag,äta gott. ;)
Varit på prommis med grannen ikväll,jag har kommit igång riktigt bra med att promma o sen gymma . Duktig Catte! ;)

Kolla min supersöta kisse


Gosigaste kissen Sotis.
Sen har jag ju den andra kissen som är gosig men den lite mer speciella trögare varianten hahaha,på ett charmigt sätt.
Hon är bara lite trög,speciell hihi

Men så mysig. Henne kan man hitta lite varstans

Vid tv.n. Kollar grisen Babe



På Fannys väska eller i den,men här ovanpå


Eller i en låda kan hon också hittas



Man kan hitta henne lite var som helst...o sen kan hon brinna i svansen etc etc....

Nu ska jag bänka mig vid tv.n

Ha en bra helg mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela