catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då var de äntligen kväll

Publicerad 2012-03-27 21:30:59 i Allmänt,

jag är så jävla trött!! Fattar nada

Nåja efter gummans träning for vi och inhandlade nya fotbollsskor till henne. Sen hem fixa middag som bestod av fläskfile i ugnen med grädde o creme fraiche. Jag åt sallad till o gumman strips :)

Imorron ska jag på jobb och utvecklingscenter,inte så där värst inspirerandes men det är bra när man ska arbetsträna och det blir tills jag vet vart jag vill arbetspröva. Svårt att se vad man ska göra i framtiden. Ingen aning. Jobb...ja vart då? Plugga...ja vaddå ? Många tankar,känns så jobbigt gå utan jobb. Jag har ett jobb. På tallinksilja men även om jag skulle kunna jobba där deltid så ryker det stället. Det läggs ner. Och flyttas till sthlm. Fy fan vad hemskt för alla inblandade...bli av med ett jobb och här växer inte jobb på träd precis,i våran lilla kommun där folk sägs upp hela tiden...det dras in överallt....huga

Om vädret tillåter ska jag ta en prommis imorra. Är några dagar sen efter som jag varit sjuk,o egentligen borde jag vila nu också,men va fan,jag kan inte bara låta bli att försöka...imorron är jag nog bättre...

Nu inväntar jag BB och sen blir de sängen.

Inte inspirerad till nåt just nu...bah

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela