catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Att förbannat

Publicerad 2012-03-07 10:21:34 i Allmänt,

Så H-vetes förbannad att jag inte klarar av vardagliga ting. Blir så JÄVLA less. Fick "utskällning" igår. Att jag måste tänka på kroppen,tänka på mig själv,tänka att jag inte klara det jag klarat förut,sånt som är självklart för andra klarar jag inte,men jag vill ju och det är livskvalite att göra såna saker...men att jag blir sämre när ja släpper allt och bara vill vara som förut det är nog inte värt det alltid......

Så nu har jag fått gnälla lite. Skönt gnälla i skrift eftersom jag gnäller inte till andra hur det är,det är inget man orkar prata om hela tiden och det kan inte vara kul för andra att höra heller. Så om nån frågar...hur mår du,jag svarar,nog mår jag bra och sen pratar man om annat :)

Idag ringa ett viktigt samtal som ska ändras till ett annat möte som ändå måste tas. Men på ett annat ställe :) Där tror jag också att det är bättre. Mer vetskap om ämnet tror jag det finns där. Varit mer möten där och där har man sagt att detta MÅSTE tas tag i. Att gör inte jag det gör hon det. Bra. Andra ser allvaret. Så det blir ett viktigt möte men men denna istället.

Nu ta mig en sen frulle. Slappat sen jag klev upp. Hinkar kaffe för att vakna,ska göra mig en omelett. Ska göra ingenting idag. Vilodag. Ett måste. Imorron gymmet. Snart ringa till gumman som sover hos en kompis. Helgen blir fulla dagar,cup fre,lör,sön....jisses....

Nu ger jag mig för idag.

Ja just ja,idag ska jag hämta ut 2 nya böcker,weeeiiii,mer inspiration till mina nya matvanor. :) Jag mår så bra av detta,även fast min kropp är trött av värken alltid så blir jag piggare av denna kosten på det sättet att jag orkar mer och vaknar piggare osv osv....löjligt men sant,jag älskar lchf,man behöver inte sakna nåt! Och jag mår bra av den. Vet ju det sen första gången jag startade med den men gick åt helvete i samband med att jag började med kortisonet och jag sket i den. Dumt men ja det hjälpte som inte vad jag än stoppade i mig så blev jag ett pluffs....en fluffig sak hahaha....men nu är jag utan sån skitmedecin så nu kör vi och jag rör på mig och utmanar min kropp med olika saker,nu ska jag ner igen....och fortsätta med det,får peppning av hon på gymmet,om jag börja med kortison igen ska jag säga till osv osv,inte ge upp...

Sching

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela