catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Alltså

Publicerad 2012-03-18 22:18:03 i Allmänt,

jag är så glad. Mår så bra av detta. Verkligen. Sen kommer det lite annat med detta också å det är bara kul de med,hihi ;)
Lite trevligt nästan ;)

Nej men shit vad jag är glad. Hoppas hoppas det nu håller i sig

Vet ni,idag har jag fuskat som faaaan med att äta godis o annan skit och det märks ju fan direkt på magen,den jäser som en bulldeg!

Nå bara fortsätta som vanligt imorron och då får jag stöd av min mor. Läkare imorron och gym på tisdag...

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela