catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Vilken underbar dag

Publicerad 2012-06-01 23:44:07 i Allmänt,

Det har verkligen varit det. Middagen hos Englunds med Larssons där var riktigt trevlig. Och så gott vi åt. Mmmm
Vi kommer helt klart göra om detta igen! Med garanti :)
Vi trivs ihop :)

Och äntligen är man kortklippt igen...rakad med maskin rung om och mitt lilla burr är kvar uppe på...jag gillar det. Jag älskar verkligen korta frisyrer.
Gumman blev jätte fin i håret och fick lite breda slingor i underhåret. Snyggt

Nu sitter jag här i soffan och bara är,glor lite våra bästa år hehe...och känner mig mer än nöjd över denna dag.
Jag är rik av fina vänner. Verkligen. Dom får mig att må bra även då man är trött och trist och bara känner sig åt helvete ni vet :)

Jag ska nu fortsätta njuta av soffan och tv.n ..imorron hoppas jag få vara ute,önskar sol o värme.

Nu säger jag god natt för när jag glott klart mitt avsnitt ska jag hopp isäng.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela