catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Så här mitt i veckan

Publicerad 2012-06-06 16:33:46 i Allmänt,

så går jag in här och bloggar en sväng. Varit lite mkt på sista tiden med allt. Många känslor med mycket. Men men

Igår var jag i alla fall och red. Fy farao att det kändes bra! Har inte ridit på 10 år! Elr jo 2008 red jag men det var mest skritt i skogen massa timmar. Men igår så blev det både trav och galopp :) Så underbart. Jag log hela ridturen. Njöt av varenda sekund. Helt underbart. Kändes som en bra grej för min kropp. En bra "träning" ...för kropp o själ :)

Nej men oj vad jag har saknat att vara med hästar. Jag som i princip är uppvuxen i stall och ridit in och kört in hästar.

Så klart var den en Nordsvensk jag hade förmånen att få rida,det är det jag alltid hållit på med. Jag älskar dessa hästar...så rejäla o stabila :)
Kort tagen från hästryggen. UNDERBART! :)



Idag har jag sjuk träningsvärk på insida lår hahaha...jisses
På fredag är de på igen...då ska vi klättra lite och sånt.
Vilken förmån jag har...

Annars har det nog inte varit så mkt med mig. Har fått mina diagnoser o det är bra. Jobbet är det tungt med. Vet inte hur det blir. Vet att jag inte kan sitta där heltid. Så trist. Men det ska ju nu ändå läggas ner så ja vi får se vad som blir fram tills dess.

Nere i en svacka just nu för jag har mer ont och ät tröttare än vanligt. Sov 3 timmar på dagen igår,det händer mkt sällan,för jag brukar tvinga mig vara vaken.. Men igår gick det inte helt enkelt. Och ändå kunde jag somna vid 23 tiden ...
Men men jag ska nu ut och klyva lite ved...så klart inte med yxa utan med en redig maskin. :)

Har just avnjutit en espresso i min nya Tassimo. Jeeeej

Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela