catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Pjuh

Publicerad 2012-06-01 14:27:04 i Allmänt,

Är sliten idag. Vet inte varför.

Nåja jag var och gymmade i alla fall. Sen följde jag med Jea när hon skulle kastrera kisse. Sen bar det tillbaka till blåbärs,surrade med Eva-Britt med man som var där. Ner på stan och tog mat där. Vårrullar. Hem. Kastade ihop en marinad till kötter så nu ligger det och gottar till sig.

Marinaden på G



Blandade lite av dessa och sen i med köttet.

Nu ska jag iväg och klippa mig och dottern ska osså bli klippt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela