catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Onsdagen fortsatte med

Publicerad 2012-06-06 23:11:49 i Allmänt,

vedklyvning. Det är ju inte tugnt på nåt sätt så det var riktigt rogivande...gumman min fick prova lite hon också...bara hålla ner en spak o trycka på en knapp. Enkelt o smidigt



Gräset blev klippt för en dag sen. Nu börjar det snart bli fint på gården. Men det får lov o ta tid. Gör jag så mkt som jag kunnat ja då blir kroppen lidande mer än den är :) Man får lära sig ta allt pö om pö.

Blev en blåbär/hallon paj mot sena eftermiddagen

Gjorde en enkel smulis på...



Har gjort lite schema för min mat,hur den ska se ut,vad jag ska laga varje dag osv...jobbigt att inte planera,men sen har jag inte haft saker hemma så allt är mkt svårare då...inväntar skattepengarna så jag kan börka bunkra med matvaror...det ska finnas hemma. Och sen köra efter matschema...vecko scheman..mkt enklare..alla mår man bra av att ha bra mat varje dag :)

Så då kommer det komma in mer bilder och enkla recept igen.
Just nu har de som sagt varit så mkt så allt runt mig blir svårare...men det kommer lösa sig. :)

Nu har jag inget att skriva om,är för tröttis

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela