catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

God morron

Publicerad 2012-06-02 11:27:31 i Allmänt,

Ja denna tiden säger jag go morron. Legat till efter 10 idag. Hade en så sjuk värk idan,i ena höften och knäet. Helt sjukt. Som ilande,molande tandvärk fast där. Tror jag somnade nån gång mitt i natten/tidig morron. Mina pronaxen hjälpte inte. Men nu kännde mindre och jag ska försöka vakna till liv här hemma.

Rätt okej väder ute,borde gå ut och fixa lite. Måste även plocka lite här inne för imorron ska här städas igenom alla rum. Ut med mattor,dom ska tvättas. Vädra o damma gardinerna. Dammtorka,dammsuga o skura. Man vet inte hur byggdammet spridit sig så lika bra göra en genomstädning. Vet att det inte är en bra ide för min kropp. Men jag måste ju göra det. SÅ bara bita ihop o må sämre i några dagar...

Borde äta nåt,har inte gjort det ännu

Ska iväg och möta finaste Jea senare idag och sen ska vi till dom goa Thörnqvist en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela