catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Gillar min Tassimo

Publicerad 2012-06-07 11:12:01 i Allmänt,

Så enkelt. Och den är så behändig. Avnjuter nu en kopp espresso :)



Ute ser det oroandes ut. Ser ut som åska på väg. Ja i alla fall regn
Molnen ser lite hotandes ut tycker jag.



Sitter här coh funderar på vad jag ska göra för mat. Men fått önskan av min dotter att hon vill ha köttsoppa. Har inte älgkött med ben och sånt. Men tror jag ska prova göra det på entrecote...får väl sätta i buljongtärningar och sånt...

Huvudsaken är att det är klimp i säger gumman hahaha. Hon är så söt. Minns första gången dom fick köttsoppa på skolan. Gumman kommer hem och säger- Mamma,dom sa att det var köttsoppa vi fick på skolan,men det fanns ju inge klimp i !!!
Fniss. Sötunge.

Fy faaan vad jag har ont i nacken och bröstrygg idag. kan det vara för de lilla jag gjorde för att klyva ved. Det är ju för tusan en maskin som gör allt jobb! Jävla skitvärk.

Så enkelt så man kan ju inte få ont juh

Nåja nu ska jag fixa lite här hemma. Just ja,nu är duschen klar. Ja våtrumstapeter är på väggen o på golvet. Nu ska ju då bastun göras klart men panelen som ska upp o lavarna...sen in med toan och duschgrejjorna så ja det tar väl en vecka till då. Ni kan inte fatta hur jag saknar att kunna duscha hemma. Har gått så 6 veckor nu eller liknande...den 17 juni är det 2 månader sen det började....gaaah

Nå nu göra nå nyttigt




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela