catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag :)

Publicerad 2012-06-01 08:14:45 i Allmänt,

Sitter här och funderar vad jag ska äta till frulle. Sen måste jag tvinga mig och träna,det tar emot,men jag har bestämt mig att jag i alla fall ská på gymmet 2 ggr i veckan! Sen prommisar på det. Faaast prommisarna går det tungt med :( nåja det kommer. Jag brukar ju försöka att inte göra allt på en gång,ni vet,börja träna flera ggr i veckan och äta nyttigt. Det brukar inte fugera. Egentligen brukar jag försöka komma igång med äta bra mat tänket först och sen lägga på träningen. Annars är det lätt att jag blir less.

Gymmet är jag på i alla fall...matresan går jävligt dåligt. Men nu ska jag bli duktig att bunkra så jag har det jag behöver i både kyl o frys. Då vet jag att det går. Ska väga och mäta mig den dagen jag startar. Och nu hoppas jag p ånåt resultat,oavsett kortisonet jag har kvar i kroppen fast jag slutat. :)

Kallt som tusan har vi. Inte alls nån sommar. :( Var 0 gradigt då jag la mig vid 12  inatt.

Ser fram emot klippningen idag. jeeeeej

Nu ska jag veva ihop nån frulle så hoppas jag på sol under dagen. För idag ska vi ju grilla med goda vänner . Lägga kött i marinad också. Mmmmm

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela