catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Vilken jävla skräll!

Publicerad 2012-07-19 11:31:07 i Allmänt,

Eller ska jag säga smäll??!!!
 
Igårkväll så frös jag lite om fossingarna så jag tänka att jag tar på mig ett par sockar,när jag gjorde det så small det till i ryggen. What the fuck! Och sen gjorde det skitont. Fick mer eller mindre krypa till sängan,under vägen dig fick jag med mig pronaxen och linnex. Haft ont hela natten. Gör inte fullt lika ont nu men ont gör det. Sitta är värst. Ringt doktorn men dom sa att dom gör inte mycket då det mest troligen är en rejäl upphakning eller nå ryggskottliknande. DOm kan ge smärtlindring. Jahapp. Kanske måste ringa chiropraktiker då. Får se hur dagen blir. Jag har måsta sjukskriva mig helt idag,och jag som nu tycker det är både skönt och kul att vara på jobbet den tid jag är,halvtid,och halvtid är mer än nog men jag trivs. Vill inte vara hemma. Och idag är det lika skitväder så inte vill man lika vara hemma då. Men nu blev jag tvungen och det känns skit. Jaja...hoppas på att det blir bättre under dagen. Annars blir det chiropraktikern. Tur jag är ledig i helgen så jag slipper tänka att jag skulle jobbat om nu ryggen fortsätter jävlas. Vill inte vara hemma mycket från jobbet!
 
Jag ska försöka mig på att göra en önskemiddag idag. Vi har ett födelsedagsbarn här hemma som vill ha grekisk pyttipanna. Mmmmm....jag ska försöka grejja det...ta det i etapper och be om hjälp...jag har blivit så duktig på be om hjälp :) *klapp på axeln* Men det suger som ungarna säger när nåt är skit,att inte kunna allt man en gång kunnat själv :(
 
Nå pytt var de ja...ska börja med att strimla fläskfilen o lägga den i marinad. :)
 
Efterrätt blir chokladfoundy med jordgubbar,färsk ananas och kiwi :)
 
Ska proppa i mig lite pronaxen o ta de i luuuugn takt :)
 
Nu mera kaffe och ja bara vara...suck vad tråkigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela