catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Underbart!

Publicerad 2012-07-30 19:57:34 i Allmänt,

Drog iväg och red efter jobbet. Me like. Jag fullkomligt njuter då jag får fara ut i skogen med häst.
 
Underbar utsikt :)
 
Här är han den fina Qulmin...går på grönbete så dom är lite runda om magen hihi
 
 
Äntligen på väg in i skogen.
 
 
Jag är mer än nöjd efter denna dag :)
Imorron då börjar jag sent så jag ska nog måla lite brädor som ska bli nya stolpar till huset på den nya bron som skall byggas,ihop med en altan,jeeeej
Ska på ett viktigt möte också.
Ska göra nåt med gumman också.
Nog vettja jag får dagen att gå.
 
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2012-08-01 13:39:02

Vad mysigt att kunna rida ut i en skog :) Är det något jag längtar efter så är det hästarna. Vill så gärna börja rida igen men det är svårt när man är utan bil i en storstad :(

Svar: Ja det är livet att få vara på hästryggen,som balsam för själen brukar vi säga :) skogarna här uppe är också så fina.
Catrin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela