catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tappat hjärnan

Publicerad 2012-07-15 18:12:19 i Allmänt,

det´måste jag ha gjort...jag skulle ha jobbat igårmen jag var säker på att jag var ledig. Undrade varför jobbet hade ringt igår,2 ggr,jag ringde och kollade med dom,då säger dom,du skulle ha jobbat igår,därför har vi ringt dig,neeeej sa jag,jag var ju ledig....
 
Nå vi dividerade lite o skrattade. Jag sa jag ska kolla schemat. Och visst fan står det att jag skulle ha jobbat igår. Gaaaah. Sitter här och skäms lite. Jobbar just nu.
 
Svarar på mail och gör massa klubbkort...pjuh.
 
Annars har helgen varit bra. Bjöd mamma och Kent på 3-rätters middag i fredas. Gumman gjorde meny. :) Blev lite som halv 8 hos mig :)
 
Förrätt blev varm räkröra serverat i salladsblad
 
 
Varmrätt var torsk på grönsaksbädd med en god vit sås på och spritsad mos
 
In i ugnen 10 minuter
Sen på med detta
 
Och här är det klart. Mmmmm
 
 
Efterrätt blev knäckkorg med olika mumsiga tillbehör. Vi hade att välja på grädde,hallonsylt,hallon,vaniljkräm,smulsmet....
 
Och det var givetvis välkomstdrink också.
 
 
Allt var jätte gott och gumman hade dukat så fint.
 
Imorron då vet jag att jag är ledig,eller...måste dubbelkolla på schemat igen hahaha...då blir de i såna fall att städa lite i huset...börja dammtorka. Behöver ta alla köksskåp,sånt där tråkigt göra :( som inte syns. Skulle behöva göra det med alla garderober också...nåja...får göra lite åt gången så jag inte svimmar av smärta..brukar bli mkt värre när man väl gör nåt...suck. Jävla kropphelvete!!
 
Nåja nu slutar jag på ca 1 timma. Hem och påbörja röjjandet hemma. Plocka sånt som bara är ivägen. Ut med mattor osv.
Barnet ska sova hos mormor. Hon väntar ivrigt på att få följa med dom imorron och hämta deras vovve :) Sen åker hon till sin pappa och blir borta i nästa 2 veckor???!!!! Hur ska jag klara mig.... :)
 
Jag ska försöka bara ta hand om mig själv då,tänkapå kroppen,äta rätt mat som får mig må bättre,röra på mig...osv.
Vet ju vad jag ska äta för att må bra...lchf tänk. Även om jag inte kör den rent ut...kan bli mindre fett än rekommenderat med annars börjag äta så. Mår bra av det. Så då kommer mer såna bilder i denna blogg...behöver lite stöttning o hjälp efter vägen,min mor skulle försöka haka på så då har vi varandra. :)
Sen har jag inte alltid råd äta som jag vill o mår bra av....grönsaker är ju dyrt :(
 
Nej nu ska jag göra lite fler klubbkort,undra hur många jag gjort idag,var en hel hög som snart är tom :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela