catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Soligt!

Publicerad 2012-07-17 17:56:51 i Allmänt,

Ja det har det varit nu i är det 2 dagar. Helt underbart. Jag har dock inte hunnit sitta ute speciellt mkt. Igår for hela dagen med att sitta hos min mor och titta på deras valp hahaha...idag har jag däremot suttit ute nån timma. Haft främmande med surr och skratt.
 
Igår blev det myskväll hos min mor också. Vi såg film,Orphan. Och åt massa gott till((onyttigt sådant ))
 
Idag har jag cyklat till jobbet. Är ca 8 km. Och otränad som jag är tog det 25 minuter. Med bil tar det 8-10 minuter. Så det tar inte mkt mer med cykel...och ju mer tränad man blir ju mer tid tjänar man in...så jag ska cykla till jobbet dom dagar jag börjar senare och det är väder. Kanske man får igång ämnesomsättningen och börjar gå ner i vikt nån gång. Det är inte kul att se sig själv i spegeln och inte känna igen sig själv! Jag är stor,ja mkt större än vad jag än van vid. Och jag har svårt gå ner just nu i och med alla medeciner jag ätit men det kommer vända. Men jag lider verkligen av att se ut som jag gör. Jag har faktiskt nästan 15 kg övervikt nu. Men skulle vara nöjd om jag får gå ner 10 kr i alla fall. Vet att det går,rasade ju för drygt ett år sen innan jag började med alla medeciner. Jaja bara bita ihop,snart händer det. :)
 
Kolla in min mors o hennes karls valp...kan man vara sötare :)
 
 
Så här såg det föresten ut igår på förmiddagen
 
 
Då passar denna bra att använda :)
 
 
Jag har som sagt inte fått mig många soltimmar men gudars vad solen tar. Imorron ska jag ligga hela dagen o pressa! hahaha...men då får det nog bli med solskyddsfaktor :)
 
Nu är det snart bara en timma kvar tills jag får cykla hemåt igen..pjuh. Men jag ska inte ge upp :)
 
Tiden har gått fort här idag,svarat på massa mail och det finns kvar att svara på. Inte ens hunnit göra några klubbkort ännu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela