catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sega söndag!

Publicerad 2012-07-22 18:48:39 i Allmänt,

Jag har legat till  idag!!! Fatta,det är sjukt länge,måste ha varit att jag behövde det då. Känns som det eftersom om jag nån gång sovet lite länge blir jag stressad och måste göra en massa hahaha...känns alltid bättre kliva upp i bra tid även om man är ledig,men idag har jag från det jag klev upp till nu tagit det väääldigt lugnt...kan ju vara vädret som gör att man inte är sugen göra nåt heller. Grått och lite regn.. Igårkväll hade vi bara grader!!! Helt sjukt vad kallt. Inte har vi haft nån sommar att skryta med :(
Jag har gjort lite nyttigt hemma idag,men hjälp. För min rygg är fortfarande ajaj men ändå mkt bättre. I alla fall är det torkat ur alla skåpar och låder i köket. Pjuh ett sånt tråkigt göra. Men så fräscht sen. Tog läääänge med tanke på min rygg och att hjälpredan inte är den snabbaste hahaha...Mwn nu är det gjort och jag måt illa av att jag har ont.. Bra jobbat Catrin. Not! Ska på jobbet imorron oavsett hur det känns. Kan inte var hemma. Orkar inte det och man blir inte rik av att gå hemma. :) Nä men jag vill och avverka några timmar även om jag fortfarande känner att halvtid är mer än nog.
 
Lyssnat på gamla godingar idag på Spotify. Haha till och med Black Ingvars :)
Nu kommer det bli film resten av kvällen. Kan bli familjefilmen HUGO först och sen har jag lovat se Hamilton. Jag som inte ens gillar svenska filmer men ska ge den en chans. Annars så kan man alltid vila ögonen på han Mikael Persbrandt :)
 
 
Nä nu ska jag avsluta för idag
Ha en bra kväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela