catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Läkaren imorron

Publicerad 2012-07-26 23:21:54 i Allmänt,

Min läkare är tillbaka från sin semester så jag ska prata med henne imorron. Hoppas p att få en "akuttud". Mår inte jätte bra i min kropp. Vet inte om det är penicillinet som ställer till det eller om penicillinet inte riktigt hjälper...sen gör ryggen fortfarande ont som f*n.
 
Så det var nog om det
 
Idag har jag varit hos frissan.  Det kändes härligt få göra nåt sånt. Blev inte riktigt som jag hade tänkt,blev nåt helt annat.haha men färger jag ville ha fanns inte. SÅ vi gjorde lila i mitt underhår.
Blev bra,men svårt få en rättvis bild av hur det blev och hur färgen är.
 
 
Min dotter,mitt allt har kommit hem. Oj vad härligt få se henne :) och gossa med hon. :)
Hon hade presenter med sin från semestern hon varit på med sin far och familj. Att hon den goa unden tänkte på mig när hon är på semester och lägger sina sparpengar på mig ....hon hittade denna jätte fina kudde på Indiska och hade tänkt,att den ska mamma då,hon har ju tänkt ha orange i vardagsrummet...
Visst är den underbar.
 
 
Vet exakt vilka gardiner jag ska köpa mig som kommer passa jättefint med denna kudde. Och lite andra kuddar :)
Sen älskar jag ljus och det vet hon också så även detta fick jag
 
 
Jag blev rörd av att hon gav mig dessa saker. OCh att hon lägger sina sparpengar på det. Go unde.
 
Jag har fixat till lite i hennes rum och hon älskar ja verkligen älskar Twilight...så jag tog hennes almanacka och gjorde detta åt henne tills hon kom hem,
 
 
Hennes rum är ommöblerat. Nu vill jag bara kunna investera i dom möbler hon önskar få till rummet.
OCh det ska målas vitt på väggarna :)
 
Imorron blir det att göra så lite som möjligt. Vakna upp med dottern hemma. Göra en go frulle med allt vad det innebär. Mormor och hennes karl kommer hit vid 10. Dom ska ha med sin sööööta valpis Ronja. :)
Vi ska väl mysa på och kolla lite angående stuga i Luelå på Luleåspelen. osv osv
 
Nu ska jag gå å lägga mig iaf
 
Ha en bra natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela