catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Helgen är över

Publicerad 2012-07-09 16:45:34 i Allmänt,

Var ut en sväng på lördagen men tyckte nog inte det var så skoj. Men innan utgång var de skoj att bara sitta och jyra och surra. Det får det gärna blir mer av :)
 
Idag har jag bara tagit det lugnt. Lämnade dotter med kompis på badet och se for jag till Kricko. Åt frukost ihop och bara hade de bra. Vi ska dra till nån strand i veckan o sola o bada.
 
Fick hem dessa underbara älsklingar idag
 
 
Jag fullkomligt älskar dessa. Jag är ingen parfymmänniska,i sånt fall ska de vara milna sådana...och dessaär milda och fräscha,,,som sagt underbara. Love spell är fortfarande min favorit. Men de andra på bilden var jätte härliga också
 
Vädret är underbart det också. Varit härlig solig dag men blåser som tusan.
Funderat på semester men jag tror det blir mest avstickare denna sommaren,vi var ju faktiskt till turkiet i april. Vi har några alternativ till dagsturer istället :)
 
Jag har ju gratis boende i sthlm 2 nätter på hotell som jag vunnit. Skulle behöva utnyttja dom. Kanske skulle ta med en vän :) Och åka och shoppa hehe
 
Nåväl,jag ska nu jobba nån timma till innan jag slutar.
JAg har fått hem massa kul nu till lchf tänket jag kör på :)
 
Man ska se till att ha massa alternativ då suget blir för stort helt enkelt. Och nu har jag de hemma. Sukrin,2 olika och vaniljsocker. Saknas bara lchf bars när chokladsugen faller över en.
 
Matlagningen är lite off just nu men ska försöka komma igång med det igen o lägga ut bilder på det och hur enkelt de faktiskt kan vara :)
 
På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela